Zomer UITVERKOOP Shop hier >>>

Van zaterdag 19 maart t/m maandag 21 maart vieren we de lente

.

Shop daarom nu een heerlijke lente outfit met 10% of 15% korting

.

Kortingscode:

- NoReturn10 voor 10% korting bij een bestelling van € 50,- of meer aan Lente Actie items met oranje bol

- NoReturn15 voor 15% korting op je bestelling van € 200,- of meer aan Lente Actie items met oranje bol

.

Voorwaarden:

- De items kunnen niet retour. Meet je kind, lees maatadvies, kies samen, have fun!

- De korting geldt alleen op alle LENTE - ACTIE items (met de oranje bol/sticker)

- Ook als die al in prijs verlaagd zijn, dan krijg je korting over de laagste prijs :)

.

.

>> SHOP de LENTE ACTIE

Baba*Kidswear Spring Collection

Sint & Kerst post enzo

  • 2 min lezen

SINTERKLAAS & kerst POST - en alles wat je wil weten!

 

Verzendschema november & december 2021

t/m woensdag 24 nov.

  • verzend ik dagelijks bestellingen.
  • hou rekening met oplopende vertraging ivm drukte bij PostNL
  • bestel dus liever vandaag dan morgen
vanaf woensdag 25 nov:
  • verzend ik - tijdelijk - GEEN bestellingen (ivm Black Friday Chaos)
  • afhalen in de winkel kan wel (ma-vrij 10-14 uur)
vanaf woensdag 8 december:
  • alle bestellingen geplaatst vanaf 25 nov. worden weer verzonden (als de post weer enigszins het Black Friday gevoel kwijt is... anders wacht ik wellicht nog even)

tussen kerst en oud&nieuw verzend ik NIET

Streng he... maar de post-chaos als gevolg van Black Friday sla ik dit jaar graag over!

De afgelopen jaren lagen tientallen Sint cadeautjes (uit mijn winkel, en honderdduizenden in totaal) in dit soort depots met gemak 2 weken te overnachten en kwamen te laat voor het heerlijk avondje 😢

Veel ongeruste klanten (waarvan sommigen echt boos werden) en dat levert mij heel veel stress op. Ik heb namelijk 0.0 invloed op de werkwijze van PostNL.

'Wees gerust, je pakket is niet kwijt en daarom stort ik het aankoop bedrag niet terug en ik stuur ik de bestelling niet opnieuw, ik vraag je enkel om geduld want dat is het enige wat de rot situatie kan oplossen...'

En Nee van PostNL mocht ik helaas niet even door dit depot op zoek naar je pakketje... Jammer he (al vrees ik dat het me niet gelukt zou zijn... al ben ik de beste zoeker in huis ;-))

Hoe zo'n depot geleegd wordt: (of nou ja.. hoe het zo vol raakt...)

Als de dagelijkse aanvoer van pakketjes te groot is en de postsorteerhal ramvol staat met postkarren, dan wordt het surplus aan pakketten (dat maar binnnen blijft stromen) geparkeerd in een depot.

Dat is een ordinaire grote hal. En als je goed kijkt, dan zie je dat PostNL niet heeft opgelet bij de Corona maatregelen en dat er GEEN LOOPROUTE is gemaakt.

Dus de karren die als eerste dat depot in gereden worden... die komen er als laatste weer uit..

Simpeler kunnen ze het niet maken... (en leuker... pffff)

(al in 2018 heb ik aangegeven dat een doorstroom/aanschuif route voor postkarren toch wel een handig idee zou zijn... Zodat first in, first out zou zijn... maar nee... mijn zinvolle opmerkingen zijn nooit aangekomen... 😂

Zoeken