Feest - we vieren 10 jaar en trakteren! Lees hier meer!

Zoek

Beren en vossen uit de Finse Bossen spelen de hoofdrol in de prachtige herfst collectie van PaaPii (uit Finland)

De komende weken verwachten we een prachtige herfstcollectie van onderstaande merken:

.

- Danefae

- Duns Sweden

- Joha (wol)

- Maxomorra (drop B)

- More Than A Fling (basics)

- Villervalla (oa. winterjassen)

.

Nieuwsbrief lezers zijn als eerste op de hoogte!

De prachtige Disana wol collectie komt verspreid over meerdere leveringen bij ons binnen (ivm vertragingen). We hebben vast online gezet wat we hebben ingekocht.

.

Wat wanneer precies geleverd wordt horen we pas kort van tevoren.

.

Je kunt alvast je bestelling plaatsen. Zodra je item(s) binnen komt/komen, sturen we het gelijk naar je door.

Nieuw binnen & previews van de nieuwe collecties

Bij aankoop vanaf 5 artikelen krijg je 50% korting

Dit geldt alleen voor de artikelen met de oranje button '5 voor 50%'

Vul in de winkelwagen de code: NoReturn in.

LET OP: omdat dit een hoge korting is kunnen deze items niet retour.

Alle aanbiedingen op een rij

Ruilen & retour

Ruilen

Is het item dat je bestelde onverhoopt toch te klein of te groot, of voldoet het om andere redenen niet aan je verwachtingen en wil je het voor een andere maat, kleur of een heel ander item ruilen, dan kan dat.

Vraag je eerst altijd af of het de moeite is vanwege milieu en de verzendkosten. Een maatje te groot, past vaak na een paar keer met je ogen knipperen ;-)

Het item dat je ervoor in de plaats wil kun je gewoon bestellen & betalen. Dan sturen we het je direct toe.

Het item dat je terug wil sturen kan als retour naar ons verzonden worden. Voor de voorwaarden zie hieronder.

Retour sturen

Als je een item retour wil sturen kan dat binnen 14 dagen na ontvangst.

LET OP: Badkleding & ondergoed kan om hygienische redenen niet retour. Sokken & maillots die uit de verpakking gehaald zijn kunnen ook niet retour. Heb je twijfel over de juiste maat: mail ons, we helpen je graag!

We stellen de volgende eisen aan je retour:

  1. Stuur ons een mailtje dat je iets terug gaat sturen en we stellen het op prijs als je ons vertelt waarom. Wellicht kunnen we je helpen om de volgende keer een betere maatkeuze te maken oid.
    Je retour moet voldoen aan de volgende eisen om te kunnen worden afgehandeld hierbij is het van belang dat wij het item in absolute nieuwstaat ontvangen dwz niet gedragen en zonder kreukels, vlekjes, haren en/of luchtjes die het gevolg zijn van een verblijf bij jullie thuis.

  2. Vouw het item netjes op. Even tijd en aandacht erbij is fijn. (Die nonchalante dubbelgeklapte en/of opgepropte 'opvouw' wijze is voor in je eigen kledingkast. Je wil het item niet, behandel het dan ook als niet van jou.)

  3. Doe knoopjes, rits etc zelf even dicht. (wat dacht je dan?)

  4. Label met barcode moet altijd aangehecht zijn. (zonder barcode label geen retour)

  5. Zonder vlekken, geurtjes, haren of andere 'souverniers' van het verblijf bij jou thuis (en als je doorpast, was eerst de handen van je kinderen en hun snoet... Niemand wil iets ontvangen met een snotje of kattenharen, ook ik niet)

  6. Voeg altijd een briefje bij met je naam (waarmee je de bestelling plaatste) dan kunnen we je bestelling terug vinden. (Zonder een afzender/naam kunnen we een retour niet traceren en afhandelen).

  7. Tot slot, zet altijd een afzender op een poststuk. Just because!
    De verzendzak waarin je bestelling werd aangeleverd kun je prima hergebruiken. Meters ducktape zijn niet nodig. Cadeau's uitpakken is een feestje, retouren uitpakken niet ;-)

  8. Mocht het lukken, verzend aan het begin van de week en liever niet op vrijdag. Wij zijn er nl niet op zaterdag. Een enkele postbode vergeet wel eens een briefje achter te laten dat je poststuk naar het postkantoor is doorgestuurd (als de buren niet thuis zijn). Als we dat niet weten kunnen we het niet ophalen. Zonder een afzender wordt zo'n poststuk afgevoerd en raakt zoek. Voor niemand leuk, het is gelukkig te voorkomen!

  9. Als een poststuk om wat voor reden dan ook retour komt, zijn de kosten opnieuw voor de verzender.

  10. Verzend het poststuk voldoende gefrankeerd naar:

GOEDvanToen
Ruyschstraat 90-hs
1091 CG  Amsterdam

Als aan alle bovenstaande eisen is voldaan storten wij het bedrag binnen max. 30 dagen terug op de rekening waarmee werd betaald. Retouren worden eens per 14 dagen afgehandeld. In vakanties en drukke periodes (als nieuwe collecties binnen stromen en er veel bestellingen zijn, kan dat wel eens langer duren.)

Retourneren fabricagefout
Indien er duidelijk spake is van een fabricagefout vragen we u zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons op te nemen om een afspraak te maken over een oplossing.

Zoeken