Zomer UITVERKOOP Shop hier >>>

Van zaterdag 19 maart t/m maandag 21 maart vieren we de lente

.

Shop daarom nu een heerlijke lente outfit met 10% of 15% korting

.

Kortingscode:

- NoReturn10 voor 10% korting bij een bestelling van € 50,- of meer aan Lente Actie items met oranje bol

- NoReturn15 voor 15% korting op je bestelling van € 200,- of meer aan Lente Actie items met oranje bol

.

Voorwaarden:

- De items kunnen niet retour. Meet je kind, lees maatadvies, kies samen, have fun!

- De korting geldt alleen op alle LENTE - ACTIE items (met de oranje bol/sticker)

- Ook als die al in prijs verlaagd zijn, dan krijg je korting over de laagste prijs :)

.

.

>> SHOP de LENTE ACTIE

Baba*Kidswear Spring Collection

Ruilen & retour

Ruilen

Is het item dat je bestelde onverhoopt toch te klein of te groot, of voldoet het om andere redenen niet aan je verwachtingen en wil je het voor een andere maat, kleur of een heel ander item ruilen, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst (datum postNL).

Vraag je eerst altijd af of het de moeite is vanwege milieu en de verzendkosten. Een maatje te groot, past vaak na een paar keer met je ogen knipperen ;-)

Het item dat je ervoor in de plaats wil kun je gewoon bestellen & betalen. Dan sturen we het je direct toe.

Het item dat je terug wil sturen kan als retour naar ons verzonden worden. Voor de voorwaarden zie hieronder.

Retour sturen

Een retour afhandelen kost mij 4 keer (!) zoveel tijd als je bestelling bij elkaar zoeken. Ik moet retouren dus altijd in mijn 'vrije' tijd doen, want overdag door de weeks is daar standaard geen tijd voor. Een (web)winkel runnen is arbeidsintensief. Mijn werkdagen zijn lang en ook in het weekend werk ik het grootste deel door.

Retouren voorkom ik daarom graag en als je twijfelt over hoe iets valt, mail me even. Vaak kan ik met de lengte/leeftijd en postuur van je kind heel goed inschatten welke maat nodig is en of het gaat passen.

Als je een item retour wil sturen kan dat binnen 14 dagen na ontvangst.

LET OP: Badkleding & ondergoed kan om hygienische redenen niet retour. Sokken & maillots die uit de verpakking gehaald zijn kunnen ook niet retour. Heb je twijfel over de juiste maat: mail ons, we helpen je graag!

We stellen de volgende eisen aan je retour (daar moet ik steeds strenger op toezien, want het is vaak een potje... Sorry voor de strenge toon).

  1. Stuur ons een mailtje dat je iets terug gaat sturen en we stellen het op prijs als je ons vertelt waarom. Wellicht kunnen we je helpen om de volgende keer een betere maatkeuze te maken oid of onze klanten informeren over de pasvorm.
    Het item is in absolute nieuwstaat dwz niet gedragen en zonder onnodige kreukels, vlekjes, beschadigingen, (huisdier)haren en/of luchtjes die het gevolg zijn van een verblijf bij jullie thuis. 
    Items die zijn beschadigd kunnen door ons niet als retour worden aangenomen. Tegen de verzendtarieven van PostNL kunt u ze weer terug ontvangen indien u dat wenst. Dan kunt u het/de item(s) zelf verkopen via 2e hands kanalen. 

  2. Vouw het item netjes op. Even tijd en aandacht erbij is fijn. (Die nonchalante dubbelgeklapte en/of opgepropte 'opvouw' wijze is voor in je eigen kledingkast ;-) Het item dat je retour stuurt wil je niet behouden, behandel het dan ook als niet van jou en ga er dan ook netter mee om. Ik vind het erg om te moeten melden, maar nog erger hoe ik retouren aantref)

  3. Doe knoopjes, rits etc zelf even dicht. (Ja, ook zo erg om te moeten vragen, maar wat dacht je dan?)

  4. Label met barcode moet altijd aangehecht zijn. (zonder barcode label geen restitutie van bedrag)

  5. Zonder vlekken, geurtjes, haren of andere 'souvenirs' van het verblijf bij jou thuis (en als je doorpast, was eerst de handen van je kinderen en hun snoet... Niemand wil iets ontvangen met een snotje of kattenharen, ook ik niet)

  6. Voeg altijd een briefje bij met je naam (waarmee je de bestelling plaatste) dan kunnen we je bestelling terug vinden. (Zonder een afzender/naam kunnen we een retour niet traceren en afhandelen).

  7. Tot slot, zet altijd een afzender op een poststuk. Just because!
    De verzendzak waarin je bestelling werd aangeleverd kun je prima hergebruiken. Meters ducktape zijn niet nodig. Cadeau's uitpakken is een feestje, retouren uitpakken niet ;-)

  8. Mocht het lukken, verzend svp aan het begin van de week en liever niet op vrijdag. Wij zijn er nl niet op zaterdag. Een enkele postbode vergeet wel eens een briefje achter te laten dat je poststuk naar het postkantoor is doorgestuurd (als de buren niet thuis zijn om het aan te nemen). Als we dat niet weten kunnen we het niet ophalen. Zonder een afzender wordt zo'n poststuk afgevoerd en raakt zoek. Voor niemand leuk, het is gelukkig te voorkomen!

  9. Als een poststuk om wat voor reden dan ook retour komt, zijn de kosten opnieuw voor de verzender.

  10. Verzend het poststuk voldoende gefrankeerd naar:

GOEDvanToen
Ruyschstraat 90-hs
1091 CG  Amsterdam

Als aan alle bovenstaande eisen is voldaan storten wij het bedrag binnen max. 30 dagen terug op de rekening waarmee werd betaald. Retouren worden eens per 14 dagen afgehandeld. In vakanties en drukke periodes (als nieuwe collecties binnen stromen en er veel bestellingen zijn, kan dat wel eens langer duren.)

Een retour afhandelen kost mij 4 keer (!) zoveel tijd als je bestelling bij elkaar zoeken. Ik moet retouren dus altijd in mijn 'vrije' tijd doen, want overdag door de weeks is daar standaard geen tijd voor. Een (web)winkel runnen is arbeidsintensief.

Retouren voorkom ik graag en als je twijfelt over hoe iets valt, mail me even. Vaak kan ik met de lengte/leeftijd en postuur van je kind heel goed inschatten welke maat nodig is en of het gaat passen.

Retourneren fabricagefout
Indien er duidelijk spake is van een fabricagefout vragen we u zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons op te nemen om een afspraak te maken over een oplossing.

Zoeken