Verzenden op ma-wo-vrij

Verzenden op ma-wo-vrij

Zoek

Op alle Duns items met blauwe bol

(Only all items with the blue dot)

.

Stapelkorting:

1 item = 15% discount

2 items = 20% discount

3 or more items = 25% discount

Stapelkorting op onderbroeken

vanaf 3 stuks = 5% korting

vanaf 5 stuks = 10% korting

vanaf 8 stuks = 15% korting

pre-autumn opruiming

Coming soon; binnenkort vind je hier een overzicht met de sale items per merk

Beddengoed

  • 1 persoons (150x200 of 140 x 210) of
  • junior (100x140)

Ruilen en Retourneren

Ruilen & Retourneren
Artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild of geretourneerd worden zonder opgaaf van reden (wet "verkopen op afstand") U dient uw retour per e-mail bij ons aan te melden binnen 3 werkdagen nadat u het artikel heeft ontvangen.
 
Retourneren
De portokosten alsmede het verzendrisico voor retourzending zijn voor uw rekening.
Retour artikelen moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Inclusief orginele label & verpakking (daarmee bedoelen we niet de verzendzak of verzenddoos maar het label (met streepjescode!) dat aan het product hangt en eventueel het plasticzakje waarin het verpakt was).
  • Niet gedragen en/of gewassen, zonder rook- of parfum lucht, zonder vlekken, kattenharen en kreukels oid
  • Het artikel moet netjes verpakt en verzonden worden en voldoende gefrankeerd. Ongefrankeerde artikelen nemen wij niet in ontvangst.
  • Badkleding en ondergoed kan niet retour (i.v.m hygiene)
  • Vergezel uw retour altijd van een briefje met uw naam, bestelnummer, bankrekeningnummer en woonplaats. Dan kunnen wij uw retour afhandelen. Zonder deze informatie kunnen wij uw retour niet afhandelen.
  • Gaarne netjes opgevouwen en zonder onnodige kreukels. Neem aub even de tijd om te kijken waar de oorspronkelijke vouwen zaten en vouw het artikel op die manier op. Knoopjes mag u zelf dichtdoen en mouwen en broekspijpen graag weer gewoon naar buiten ipv naar binnen laten zitten nadat het is uitgetrokken... Helaas komt het voor dat klanten hun retourzending nonchalant dubbelvouwen en in een envelop of doosje proppen en retour zenden :( De webwinkel bestaat uit 1 vrouw en een strijkafdeling voor retouren is er niet. Mochten de artikelen echt te gekreukeld zijn dan behoud ik me het recht voor om niet het volledige bedrag retour te storten. Kosten voor het laten strijken of stomen worden dan in mindering gebracht.

Mocht de retourzending aan al deze punten voldoen zullen wij z.s.m. overgaan tot het terugstorten van het orderbedrag.
Retouren worden door ons eens per 2 weken afgehandeld. Zodra wij het bedrag weer aan u hebben overgemaakt ontvangt u hiervan van ons een mailtje.
Retouren die zonder aankondiging en/of zonder begeleidend schrijven teruggezonden zijn, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
 
Retourneren fabricagefout
Indien er duidelijk spake is van een fabricagefout vragen we u zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons op te nemen om een afspraak te maken over ruil voor een vervangend item.
De gemaakte retour-zendkosten zullen in voorkomend geval voor onze rekening zijn.
 
Ruilen
Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat, kleur of item, dan verzoeken wij u het nieuwe artikel gewoon via de online webwinkel te bestellen en af te rekenen. Het nieuwe artikel kan dan direct na betalen worden toegezonden.
Op deze manier kunnen wij u sneller tot dienst zijn dan dat we eerst het retour item moeten afwachten en bestaat er niet de kans dat het artikel waarvoor u het wilde ruilen net door iemand anders wordt besteld.
U kunt ons altijd mailen als u advies nodig heeft over de juiste maat bijvoorbeeld.
Het artikel dat u terug wilt sturen meldt u als een retour bij ons aan (zie boven) en wordt op die wijze afgehandeld.

Search